[PODCAST] O znaczeniu inteligencji emocjonalnej w pracy menadżera – dr Kamila Skrzypczyńska

Przez wiele lat skupialiśmy się głównie na inteligencji intelektualnej, jednak okazuje się, że to inteligencja emocjonalna ma kluczowe znaczenie w naszym życiu. Umiejętność rozpoznawania i zarządzania swoimi emocjami, jak i zrozumienie emocji innych ludzi, wpływa bowiem na nasze relacje, sukces zawodowy, a nawet zdrowie.

Czy istnieją negatywne emocje? Czy można określić, które kompetencje z obszaru inteligencji emocjonalnej są najważniejsze? Czy inteligencja emocjonalna ma płeć? Czy wysoki poziom inteligencji emocjonalnej oznacza wysoki poziom szczęścia?

Zapraszamy do wysłuchania podcastu stworzonego we współpracy z Kołem Naukowym Komunikacji i Psychologii w Biznesie. Izabela Baprawska rozmawia z dr Kamilą Skrzypczyńską z Katedry Doskonałości Biznesowej Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu, specjalistką w zakresie inteligencji emocjonalnej.

Dr Kamila Skrzypczyńska jest doktorem nauk o zarządzaniu, pracuje jako konsultantka biznesowa w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych. Posiada bogate doświadczenie związane z prowadzeniem szkoleń i warsztatów połączonych z doradztwem biznesowym. Związana z Wydziałem Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, gdzie pełni funkcje kierowniczki programu Executive Master of Business Administration.

Scroll to Top
Skip to content