Skip to content
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Efektywne i skuteczne praktyki zarządzania na niepewne czasy

Certyfikowane szkolenie online

Efektywne i skuteczne praktyki zarządzania na niepewne czasy

Skuteczność i efektywność zarządzania, jak i pracy projektowej i produktowej oraz procesów biznesowych staje się coraz ważniejsza.

Jakie więc można zastosować praktyki zarządzania, by działać i zarządzać skuteczniej i efektywniej?


Poznaj odpowiedź na to pytanie

Nasz program, adresowany do kadry zarządzającej szczebla C (CEO, CFO, CIO, COO), jak i menedżerów/ menedżerek średniego szczebla, dostarcza pakiet odpowiedzi na powyższe pytanie.

Uczestnicy i uczestniczki programu poznają cztery podejścia zarządzania i związane z nimi praktyki i techniki.

 

Zarządzanie celami w firmie, w dziale, a także celami projektu i celami rozwoju produktu przy wykorzystaniu rozszerzonej metody OKR (Objective Key Results), nazywanej pragmatic OKRs, umożliwiające:
Zarządzanie portfelem prac i projektów w firmie lub dziale, umożliwiające:
Lean Management, którego zasady i praktyki umożliwiają:
Zarządzanie zmianą biznesową w firmie/ dziale umożliwiające:
Zarządzanie celami w firmie, w dziale, a także celami projektu i celami rozwoju produktu przy wykorzystaniu rozszerzonej metody OKR (Objective Key Results), nazywanej pragmatic OKRs, umożliwiające:

  • spójność celów rozwojowych firmy w układzie pionowym (hierarchia komórek firmy), jak i poziomym (między komórkami na tym samym poziomie), a także z działaniami na poziomie operacyjnym,
  • zaangażowanie, współpracę i koncentrację zespołów i pracowników wokół kilku najważniejszych celów rozwojowych,
  • zwinność biznesową (business agility) na skutek szybkiej adaptacji do zmieniającej się sytuacji biznesowej.

Zarządzanie portfelem prac i projektów w firmie lub dziale, umożliwiające:

  • zrealizowanie większej liczby projektów w krótszym czasie tymi samymi siłami,
  • większą spójność celów strategicznych firmy z realizowanymi projektami,
  • zbudowanie holistycznego, efektywnego i skutecznego systemu zarządzania portfelem projektów i różnymi pracami.

Lean Management, którego zasady i praktyki umożliwiają:

  • ciągłe doskonalenie procesów biznesowych,
  • zwiększenie efektywności procesów oraz eliminację marnotrawstwa,
  • większe wykorzystanie wiedzy/potencjału i kreatywności pracowników.

Zarządzanie zmianą biznesową w firmie/ dziale umożliwiające:

  • przełożenie zarządzania zmianą na efekty finansowe,
  • powiązanie zarządzania zmianą z wynikami biznesowymi,
  • ograniczenie negatywnych konsekwencji.

Udział w tych czterech modułach dostarczy kadrze zarządzającej firm i organizacji kolejne elementy do zbudowania skutecznego i efektywnego systemu zarządzania w ich organizacjach, umożliwiającego nie tylko ich przetrwanie, lecz także rozwój.

 

Program szkolenia

4 moduły dostosowane do potrzeb rynku

Zarządzanie celami w firmie – autorskie rozszerzenie metody OKR (Objective Key Results)

  • Metoda OKR: podstawowe elementy
  • Warunki niezbędne dla skuteczności i efektywności metody OKR
  • Typy Kluczowych Rezultatów i ich wykorzystanie praktyczne
  • Proces zarządzania celami według rozszerzonej metody OKR
  • Wskazówki praktyczne dla wprowadzenia metody OKR w firmie

Zarządzanie portfelem prac i projektów

  • System zarządzania projektami
  • Dobór projektów do portfela
  • Dobre praktyki zarządzania projektami i portfelem projektów
  • Symulacja – efektywne zarządzanie portfelem projektów

Lean Management

  • Fundamenty Lean – cele i najważniejsze koncepcje
  • Techniki i metody ciągłego doskonalenie – Kaizen
  • Tworzenie, wizualizacja procesów i zarządzanie nimi w podejściu Kanban i Flow Management
  • Lider Lean
  • Organizacja ucząca się

Zarządzanie zmianą biznesową

  • Kluczowe elementy zarządzania zmianą
  • Techniki i metody zarządzania zmianą biznesową wg według modelu PROSCI®
  • Zastosowanie modelu zarządzania zmianą ADKAR oraz PROSCI® PCT
  • Identyfikacja i analiza ryzyk dla zmiany biznesowej

Forma zajęć

Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnego warsztatu szkoleniowego i obejmują m.in. prezentacje tematów sesji, ćwiczenia w zespołach, praktyczne przykłady z firm, pokaz podejścia w platformie Kanbanize, wymianę doświadczeń uczestników programu, Q&A. Zajęcia prowadzone są w formie online za pośrednictwem MS Teams, w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (16×45 minut). 

Mentorzy programu

dr Jerzy Stawicki

Poznaj prowadzącego

Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w obszarze zarządzania projektami i portfelem projektów, podejścia Kanban i Flow Management, zwinnego przywództwa oraz budowania zwinnych organizacji projektowych. Autor szkoleń i trener oraz konsultant i coach w tych obszarach. Fan praktycznego łączenia metod tradycyjnych, zwinnych (Agile), Lean Management, TOC i łańcucha krytycznego w zarządzaniu projektami oraz skutecznych i efektywnych metod i technik przywództwa i zarządzania.

Mówi o sobie: „pomagam menedżerom, project managerom, zespołom i firmom pracować i zarządzać efektywniej, mądrzej oraz mieć z pracy więcej fun’u/satysfakcji”.

Dariusz Ciechan

Poznaj prowadzącego

Ekspert zarządzania projektami i portfelem projektów, specjalista ds. zarządzania ryzykiem w projektach, konsultant i trener.

Doświadczony oraz certyfikowany kierownik projektów oraz programów z międzynarodowym doświadczeniem. Specjalizuje się w prowadzeniu i zarządzaniu portfelami projektów oraz projektami wymagającymi wiedzy eksperckiej z zakresu IT, nowoczesnych technologii, bezpieczeństwa, transformacji, migracji, wprowadzania nowych usług oraz zmian organizacyjnych przedsiębiorstw.

Przekazuje wiedzę praktyczną uczestnikom studiów podyplomowych oraz Executive MBA na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, jak i uczestnikom prowadzonych seminariów i warsztatów.

Współpracuje z lokalnym biznesem w celu rozwoju zarządzania projektami w ich organizacjach.

Jako aktywny wolontariusz i założyciel PMI Poland Chapter w Toruniu propaguje wiedzę z zakresu zarządzania projektami oraz roli Kierownika Projektu w organizacjach. Jest wieloletnim asesorem Konkursu Projekt Roku PMI Poland Chapter. Oficjalny recenzent i kontrybutor międzynarodowych standardów PMI oraz weryfikator polskiego tłumaczenia PMBOK®Guide.

Najczęściej zadawane pytania

Kto jest adresatem programu?

Program skierowany jest przede wszystkim do przedstawicieli kadry zarządzającej, menedżerów/ menedżerek i liderów/ liderek komórek organizacyjnych, zespołów projektowych i produktowych, pragnących jeszcze skutecznej i efektywniej zarządzać swoimi firmami i jednostkami, jak również do wszystkich innych osób zainteresowanych daną tematyką.

Jak się zapisać?

Aby wziąć udział w programie, dokumenty należy:

  • przesłać pocztą/ kurierem (decyduje data wpływu do biura) na adres: BIZNESHUB (pokój 34), Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 13A, 87-100 Toruń
  • dostarczyć osobiście – biuro czynne 10:00-16:00; w godzinach, kiedy biuro nie jest czynne, dokumenty można zostawić (w zaklejonej, zaadresowanej kopercie) w punkcie informacyjnym (tzw. portiernia) przy wejściu na Wydział – codziennie w godz. 06:00-20:00
  • przesłać w formie skanu na adres b_jozwik@umk.pl – oryginały należy dostarczyć najpóźniej do dnia rozpoczęcia zajęć
Jakie są warunki kwalifikacji i ile to kosztuje?

Złożenie dokumentów, decyduje kolejność zgłoszeń. Termin składania dokumentów upływa 6 października.

Koszt szkolenia:

  • opłata podstawowa: 1700,00 zł
  • zniżka 10% (dla posiadaczy karty Programu Absolwent UMK; w przypadku udziału 2 osób z tej samej organizacji (dla każdej osoby)): 1550,00 zł
  • zniżka 20% (dla absolwentów studiów podyplomowych WNEiZ; w przypadku zgłoszenia minimum 3 osób z tej samej organizacji (dla każdej osoby)): 1350,00 zł

Zniżki nie sumują się. W przypadku uprawnienia do kilku zniżek, Kandydat wskazuje zniżkę, z której chce skorzystać.

 

Jakie dokumenty są wymagane i gdzie je znajdę?

Wystarczy jedynie formularz zgłoszeniowy, który znajdziesz pod tym linkiem

Masz pytania?

Zadwoń: +48 56 6114892

Lub napisz: b_jozwik@umk.pl

Menedżerki programu:

  • dr Kamila Skrzypczyńska
  • mgr Barbara Jóźwik